lundåkerskolan

hej allthopa & välkomna till gislaveds lundåkerskola! de en vet, vet ingen, de två vet, vet alla!
några typiska kännetecken!

*''jag ska inte säga till någon jag lovar'' då menar man inte någon förutom sin närmasta vänner, som säger de till sina närmsta, som säger till sina närmsta, o.s.v! till slut vet alla & vet ni hur man vet de? jo folk glor & viskar när när man går förbi eller hostar upp en & annan elak kommentar om de när man passerar dom i korridoren

*HEEEEEEJ *kramar om sin kompis* hon/han fortsätter gå & då börjar snackaet inom 0,2 sekunder ''såg ni vad den hade på sig? såg ni byxorna/tröjan? omg vetu vem den har knullat på? vet ni vad den gjorde på sin senaste fylla?''

*''nejnej detta stannar mellan oss, jag ska inte säga till någon av mina kompisar att vi hade sex/annat jag lovar'' nästa dag när man går förbi någon utav personenens kompis/kompisar flinar dom & glor som in i helvete

*här tar man allt genom bdb, msn & bloggar om man vill en person något, som te.x kaxa & sen kan man inte möta personens blick irl utan då låtas men helt plötsligt se något jätte intressant åt andra hållet

*& sist men absolut inte minst! rykterna! här på lundåker är det absolut förbjudet att ge människor en ärlig chans innan man dömmer den efter dens rykten som troligen inte ens är sanna!

jag vet att ni håller med mig till 110% hehe

i can be your pusermaaaaaaaaaan!
& ja jag är fullt medveten om att jag har kärlekshandtag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0