the perfect life

dentifiera ett perfect liv:
okej.. för mig är ett perfect liv ungefär som jag har de just nu! bra hemma, mina föräldrar är skilda men de gör mig faktiskt inte mycke, för annars skulle jag aldrig fått 2 underbara små syskon heller som jag kan åka & träffa när jag vill! & min mamma är min allra bästa vän som jag berättar ALLT för & ja ''all the dirty details to'' haha, jag menar bokstavligen ALLT inte nästan allt utan ALLT och hur många är de som gör de för sin mamma? inte många vad jag vet iallafall!
& jag har mina näsrmasta vänner som alltid ställer upp för mig & de är de jag behöver för att vara lycklig!
så ingen kan ha ett perfect liv eftersom alla har sina egna problem, men om de fanns ett perfect liv är jag nog så nära de som de går att komma! ;-)


HAHA randombild, *i love rock'n'roll*
har ni märk att jag slutat bry mig om vilka jävla bilder jag lägger ut hur jävla förjävliga dom än är HAHA, jag stör mig inte på dom så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0