superhärligfragelistihexlikalledosen

okej nu har vill jag bara skriva av mig lite. frivilligt om ni vill läsa eller inte. & nej jag syftar inte bara på mig sj utan på alla tjejer & de flesta killar, så a.. :
en söt liten tjej kommer med sin urringade tröja, tajta byxor & översminkade ansikte med så mycke mascara så hon knappt orkar hålla ögonen öppna. killarna ger henne all uppmärksamhet, flörtar med henne o.s.v, givetvis fortsätter tjejen sminka sig på detta viset & klä sig ''trashy''. tjejen lämnar killarna, då börjar snacket ''damn vilka bröst, damn vilken röv, jag svär mannen jag ska bazza skiten ur henne, vilken jävla fjortis jag svär mannen''
en söt liten tjej kommer i mysbyxor, knut på huvvet, lättsminkning, killarna kan antingen ignorera henne eller snacka med henne lite då & då, men visar inga tecken på ''attraktion''. helt seriöst hur tror ni killar att tjejen väljer att se ut?
ville bara skriva de hehe & jag är absolut så långt ifrån fjortis de går att komma, ligger mer åt shemale/emo stilen, men ändå ville bara skriva detta & jag vet att alla tjejer håller med mig, & nu ska jag sova, imon ska jag städa mitt rum, fixa mig & sen va med nicco, elin, fredrik & brandon :) så, keep it real!

kände för att bjuda på mig sj lite innan jag ska nana hehe *a-gubbe*


Kommentarer
Postat av: GÖSTAAA!

babe du är så klockren :D hihi vi ses snart :D:D:D lavjo<3

2010-05-02 @ 00:57:48
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/
Postat av: looovviiisaa :D

fast ey, har du inte tänkt på det att många killar tkr egentligen mer om hon söta tjejen i mysbyxor , det är bara det att inte många visar det. Frågar du killarna en & en, när dem är ärliga & seriösa får man oftast det svaret. I have tried.

2010-05-04 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0