saker som bara inte händer

1. att jag & elin har värsta bråket & ignorerar varann. de är bara sånt som inte händer, har aldrig hänt & kommer aldrig hända :)


2. att jag blir normal. helt seriöst jag kommer aldrig bli normal & växa upp tro mig, inte dom närmasta 10 åren iallafall hehe :D


3. att jag tar ut min piercing! shit jag skulle aldrig, inte på dom närmasta 5 året iallafall, älskar den så sjukt jävla mycke, skulle den åka ut av misstag skulle jag trycka igenom en nål igen själv även om de verkligen va pain skulle de va värt de!


4. att jag blir fjortis igen HAHA! jag älskar mig emo/shemale stil, verkligen älskar den & skäms när jag kollar på gammla bilder med fucking bajslager runt läpprna & 3 kilo marcara, usch!


5. att jag bli blir blyg & tyst av mig. de är nog något som aldrig händer, för den delen kan jag inte va tyst p.g.a mitt skratt & jag älskar att lära känna nya människor & är bara allmänt öppen av mig hehe, vissa kanske tycker att jag är för mycket, men jag kan faktiskt inte bry mig mindre om jag får va ärlig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0