randomshit

it's was 2 good 2 be true..

________________________________________________________

så.. vad gör jag nu?: har precis duschat, sitter med mitt täcke & skakar & fryser som fan,
vad tänker jag på?: ska bara skriva de rakt ut.
jag tänker på hur sommarn' 2010 kommer se ut.. kommer den bli lika bra nu när allt är förstört?
hur ska jag ha mitt hår på konfirmationen?
ska jag blondera mitt hår snart?
ska jag ge upp? ska jag kämpa?
orkar jag jobba i veckan?
hur ska jag göra för att inte förlora någon?
fan vad allt skulle va underbart bra om du aldrig skrivit till mig från första början & jag aldrig lärt känna dig.
vad vill jag göra just nu?: helt ärligt så vet jag inte, självklart vill jag fixa allt, men de går ju inte.. så jag vet faktikst inte.. jag vill spola tillbaka tiden är vad jag vill göra

nu ska jag gå ner, äta chips & kolla på någon random film & rycka upp mig.

randombild som fan ღ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0