random!

ett par andledningar till varför min blogg är så jävla rolig att läsa!

* jag gör alltid oväntade saker, som piercar läppen från ingenstans? & läggar ut på youtube när jag sjunger i kyrkan. hur många tror ni vågar göra de? inte speciellt många!

* jag bjuder på mig sj & ser ut på bilder som i irl som ''vissa'' andra verkligen inte gör -.-'

* jag skämtar alltid på min egen bekostnad, som skriver att jag är mullig & ser ut som en sengångare osv

roliga saker som kommer hända framöver!

* 8 juni ska jag slinga mitt hår blont & toppa av de slitna

* grilla & bada med kompisarna vid gläntan vilket kommer bilder på!

* skara sommarland med elin & hennes familj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0