okejdå..

har fått massa som tjat att jag ska lägga upp när jag sjönt solo på konfan, det låter förjävligt anrda värsen men varsogoda! jag kan faktiskt sjunga så mycke bättre, jag skyller på att jag hade ont i halsen & var så gott som svimmfärdig & hade svårt för att få luft så nervös var jag! men bara för att jag älskar mina läsare så bjuder jag! fy fan vad falskt de är i andra versen & slutet haha, watevah!

nu ska jag har konditions test på en halvmil ._. jag lär ju få riktigt jävla mycke håll!

keep it real!

btw: jag fick min släkt + massa andra att börja lipa (a) haha nicco? *mittstoltsmile*


Kommentarer
Postat av: edvina avdic

Visste inte att du kunde sjunga denise du fick fan till och med bebisen o gråta :O

2010-05-27 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0