min underbart roliga fredag

okej min fredag:
skolan va helt soft & så, sen hem till nicco sen körde elin föräldrar oss till puss&kram i gnosjö & köpte massa piercingar där & så, sen hem till nicco där jag blev piercad & fy fan vad fint de verkligen blev, skit snyggt! bilder & video kommer! sen gick vi ut & va med, hmm.. okej ska se om jag kommer ihåg allas namn : brandon, fredrik, bow, tony, fi & en till, skit soft :) & sen hem till brandon & kolla på final destinasion 1 stack hem till nicco vid 12 någon gång, där alla däckade typ direkt HAHA & vankade vid 11, åt chips & kolla på amarican pie beata house & nu är jag hemma & ska ner i duschen när jag skrivit klart, sen ska jag umgås med bella & plugga & imon blire fredrik, brandon, elin & nicco i think :D, men iallafall de va min sjukt roliga fredag & nu bilder, enjoy:
btw: sen piercade jag min näsa igen hehe & ja de gjorde skit ont men inte i närheten av smärtan när jag piercade läppen :).


P-A-I-N, men så jävla värt de!

b-e-a-utiful

denise nielsen aka. metall-face <3

HAHAHAHAHAHAH så här fint vare idag när jag vakna HAHAHA
& nu lite söta ego bilder :))



ba för att jag älskar nikolina curko & elin pettersson <3
& videoklippet kommer när youtube slutar cpa

btw: igår gjorde jag & killarna en c-walk video som jag lägger upp här så fort brandon har fixat :D HAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0