jag vet att ni..

kommer läsa igenom hela listan, så here u go..

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - mörkbrun
Hur lång var du – 155 typ
Vem var du kär i - min pojkvän.. eller a, pojkvänner
Hade du nån pojk-/flickvän – jo, 1 eller 2 veckor haha
Vad brukade du göra på fritiden – samma som nu typ
Vilka umgicks du med – samma som nu
Var allt bättre då – nejnej, tvärt om
Skulle du vilja gå tillbaks dit – & ändra vissa saker? ja
Har du förändrats – mouch

Nu:
Vad har du för hårfärg – ljusbrunt med typ lite blont på vissa ställen haha
Hur lång är du? – 160.. nästan iaf
Vem är du kär i – allt & alla
Har du nån pojk-,/flickvän - notnaj
Vad brukar du göra på fritiden – volleyboll, plugg & Kompisar
Vilka umgås du med – elin, tina, nikolina, evelina & massa mera                   
Hur ser du ut? – kort, knubbig, shemale typ

Har du:
Kysst någon – haha ja
Sovit brevid någon med samma kön – a
Sovit brevid nån med motsatt kön – a, men inte på det sättet
Slagit ner nån – haha, tror faktiskt de
Ljugit för en bra vän – nej, bara en & annan vitlögn, aldrig annat
Svikit någon – a, tyvärr

Vem:
Skrev du senast till på msn – är inte inne där typ, hatare xd
Kramade du senast – mami <3
Sov du hos senast – nicco tro ja :)
Vill du vara just nu - paradise
Ringde dig senast – nicco, tro jag, orkar inte kolla hah

Vad:
Drack du senast – cola biatch
Köpte du senast – chips tro jag iaf
Gjorde du igår – skola, plugg & sen volleyboll
Ska du göra imorn – ut med kompisarna
Vill du göra just nu – sova men är inte trött nog för en gångs skull
Åt du senast – popcorn
Är närmast dig som är rosa – min ''kom ihåg ängel''

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – yes, im only gonna break, break, break, break you'r heart
Nån har sårat dig så du börjat gråta – kompis? ja. kille? ja, men inte på jävligt länge

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – någon enstaka gång för längesen kanske
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – för många ggr
Jag har smugit ut utan lov - hehe..
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – tro faktiskt inte de
Jag har en hemlighet som ingen vet om – nopp
Jag har fuskat i ett spel – yesbox
Jag har struntat i ett prov – nopp

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – a.
Jag har druckit alkohol –
Jag har tagit medecier mot drepression – notnaj
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – faktiskt inte
Jag har vaknat gråtande – oyes
Jag har somnat gråtande – 2 many times..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - oja.. 
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - ganska nyligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0