innan jag ska sova

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 92a
Yngsta hångel? - 96a
Vad tycker du om kärlek? - skit ;)
När kramade du någon sist? - nyss
Saknar du någon speciell person? - baby
Har du svårt för att bli kär? - a som fan
När pussa du någon sist? - idag
När kysste/hånglade du med någon sist? - vet inte xD inte länge sen iaf, ett par dagar
Ångrar du det? -  nää
Är du singel? - a, typ
När fick du senast en komplimang? - precis nu haha
Har du hånglat med någon av samma kön? - ajjemen

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:  ja
Hånglat med nån riktigt ful: ja hahah
Hånglat med fler än 50 pers: - yes
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? a
Gjort något riktigt dumt? - a
Gjort något du verkligen ångrar? - ja..
Varit nykter på nyårsafton? - aa
Åkt ambulans? - japp
Gjort nåt olagligt? - ah
Blivit polisanmäld? - trore :O vet inte haha
Fått din mamma att gråta? -
Slagit ner någon? - jao
Skämts över dina föräldrar? - yes
Skämts över dig själv? - a
Sagt jag älskar dig och menat det? - a
Bråkat med din Pojk/flickvän? - ah,
Tar du droger? - aa fast ne
Dricker du? -  nej *änglaface*
Röker du? - nej för fan
Hur mycket pengar lägger du på alkohol varje månad? inga fan
Vilka kläder sover du i? trosor & tshirt
Vad hatar du verkligen? jag älskar allt & alla :D oki? bra
Varit kär? - a
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - neeej
Är du ensam nu? - ja
Vill du gifta dig? - noway
Vill du ha barn? - nopp

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng - jag?
Såg dig gråta? - elin
Fick dig att gråta? - elin, för att hon grät
Du gick på bio med? - elin :)
Skällde på dig? - min hund!
Du delade drink med -  en riktig drink? evelina i egypten


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -  nopp!
Kramat någon? - a
Pussat någon? - a
Sjungit? - ah
Saknat någon? - mm

JAG HAR:
Digitalkamera? - a
Systemkamera? - a
Telefon på rummet? - hah aa
Egen dator? - jag har 2 (H)
Husdjur? - ja
Bra kompisar? - aa
Tar du receptbelagda mediciner? -  naj
Vem vill du fika med just nu? - mina vänner ? :D

naaaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0