i min ensamhet HAHA

senaste personen du
kramade: min underbara mamma
kysste: hehe, hemligt
pratade telefon med: evelina darling tro jag <3
smsade med: brandon :)
smällde till: elin retard!
gillade: länge sen som fan jag verkligen gillade någon på de sättet

dagens
underkläder: svarta
haha, förklara mer: -.-, svarta tanga string & vanlig svart bh
låt: en fredrik & brandon visade, lovat att inte säga vad den heter, men fett jävla bra är den
godis: inte godis men typ, negerbollar!
mat: frukost, skolan, nudlar & negerbollar
sötis: heheheh.. *******

antingen eller
förhållande/sex? båda
cola/fanta? fanta exotic isf!
killar/tjejer? båda hehe
svensk/utländsk pojk/flickvän? utländsk!
blond/brunett? på mig? blond. på min kille/tjej? brunett eller svarthårig


gösta, jingle bell rock & keep it real (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0