humörsvägning okej? bra.

emo time igen, hehe i know u like it! *naaaat*
okej,
 
1.jag hatar den där jävla känslan jag hatar den verkligen & hata är ett jävling starkt ord, men ändå inte tillräckligt stark för att beskriva hur mycket jag hatar den. jag blir yr, mår illa & den kan ta ner mig även från de allra bästa humöret.
2. jag har nyss förlorat en av mina närmasta vänner & de svider otroligt mycke, fick den känslan idag oxå
3. skolan stressar mig så fucking jävla mycke så jag svettas som en gris när jag tänker på de & vill bara helt enkelt spy
4. de känns som jag bara förstör & är ivägen ibland

men jag ska försöka blicka fram, jag har min otroligt underbara mamma & mina närmsta vänner & de är de inte alla som har + de är sommarlov snart & då känns allt bara så mkt lättare oxå.
&men nu ska jag träna lite c-walk, plugga & sova, god fucking natt.

btw: tog nyss ut min näspiercing för att jag kände för de & nu orkar jag inte sätta i den för jag orkar helt seriöst inte lägga ner min energi på att ha smärta i näsan nu så, wattafukk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0