helt random

frågor jag ''stöter på'' ofta som f*n

har du löshår? ja de har jag! men de syns inte för de är äkta & välskött ;)

är du oskuld? yesman, *goodgirlface*

har du kille? nopp, men någon/några speciell/speciella finns de la alltid ;)!

vad hände mellan dig & nikolina? okej nu ska jag inte gå ïn på detalj för är är privat som fan. men man kan säga att hon svek mig & sen svek jag henne sen bestämde vi oss att lägga de bakom oss eftersom äkta vänskap är inget man bara kastar ut genom fönstret :)

vad har hänt med dig & tina? vi är vänner men känns som vi glidit isär lite & så, tyvärr :(.. & jag saknar henne

varför har du killkläder? därför att de är skit snyggt & sååå mycke skönare & passar i de så mkt bättre än i tjejkläder

gjorde de ont att ta hål i läppen? ooooooooooooooja, som in i ******* men värt de ändå!

vilka är dina favortit bloggar? nikolinas, kenzas, dessies, kissies, typ ba dom & ibland paow





Kommentarer
Postat av: Amelia

håller med dig, "killstilen" är så jvl mke skönare o ser riktigt snyggt ut, (på vissa) ;)

2010-05-29 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0