hehe

hej bloggen, ska försöka va ganska aktiv idag faktiskt eftersom jag bara ska va hemma & plugga hela dagen så! ska gå igenom min skoldag faktiskt tror aldrig jag gjort de innan så wattafakk:
idrott - simmtest, gick ganska dåligt haha & hoppas inte de blev något på min underbart fina piercing för den svider faktiskt lite ._.
engelska - kolla på ''goal'' haha älskar den serien helt seriöst den borde gå på svensk tv
svenska - hade vikare så pluggade på so'n.
& sen skulle det varit tillval men de blev inget så hade en skit soft & kort dag idag faktiskt!
har nyss slängt av mig tjejkläderna, löshåret & linserna & hoppat i mina killkläder, sjukt skönt! nu är de fullfart på att plugga so! keep it real dudes


& en ''kolla min piercing'' bild haha, jag orkar faktiskt inte bry mig om hur den ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0