förlåt men måste ba..

hae velat säga detta ett tag nu men har inte riktigt vågat eftersom jag vet många som faktiskt gör på detta ''viset'' men iallafall de som vill får känna sig fria att ta åt sig, erat val. jag stör mig på folk som inte visar sitt rätta utseénde på bilder!!! lixom alo? vi vet hur ni ser ut irl, våga bjuda på er själva lite?! omredigera inte sönder era bilder, visa hur ni ser ut i ansiktet ist? haha de är faktiskt bara rent ut sagt pinsamt.


här, precis här ser jag ut!
bilden är tagen pricis nyss med en systemkamera & är 110% orginal.
& sen tycker jag inte att jag är söt, snygg, sexig o.s.v de gör jag verkligen inte men vad ska jag göra de är så här jag ser ut, vad ska jag göra åt saken lixom?
mitt utseénde mitt problem.

HAHA kunde inte låta bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0