den där känslan..

ni vet ''den där känslan'' när man inte känner något? man gillar inte någon på ''de sättet'' fan vad svårt att förklara.. man känner ingen hunger, ingen kärlek (förutom den från vänner & familj) man känner bara istortsätt ingen fukcing ting.. är de bra? är de dåligt? jag vet inte om jag ska hålla kvar vid de eller slänga iväg de, eftersom jag har ett val. om jag väljer att fortsätta så här kankse jag slänger bort något stort & underbart. om jag väljer att inte fortsätta så här riskerar jag att bli sårad & kanske aldrig mer få tillbaka de? åååh..
& nej är inte deprimerad bara lite förvirrad okej? okej lite nere är jag, men de är inte alls mycke, ska lägga mig i sängen & grubbla! hehe

den här bilden får mig att vilja färga mitt hår mörkt igen, men vet att jag kommer ångra mig så tar en blond sommar iallafall! :*

Kommentarer
Postat av: Debora

Om det är han jag tror det är så tycker jag att du ska ta chansen.. Du är värt det =)

2010-05-20 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0