amanda rosende (L)

har hittat en ny ''kolla varje dag blogg'' eftersom jag ska försöka sluta andvända mina linser eftersom de försämrar min syn läser jag en otroligt vackertjejs blogg som bloggar om blandnnant sminkningar som passar till gröna ögon & mode & massa annat! otroligt rolig blogg att bara läsa!
http://amandarosende.blogg.se/


''till den här sminknigen använde jag en gammalrosa färg med pyttelite shimmer i och sen en superglittrig vit ögonskugga, en mörkbrun under ögonen och en lite ljusare brun längst ut i ögongloben... PLUS ett vitt glitter som jag bara duttade på allt, glittrade jättefint''

ska testa detta någon gång idag lovar & lägger ut bild på de även om de kommer bli fail som fan hehehe, jag är så snäll jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0