8 tvångstankar

tvångstankar ála denise!

1. jag säger alltid ''jag älskar dig'' till min mamma innan jag ska sova.. vill alltid att hon ska veta de ifall något skulle hända mig eller henne.. eller om jag får va helt ärlig, flera gånger under dagen oxå & hon till mig, visst är vi för gulliga? hehe 'cause i love my mom!

2. jag går ALDRIG & lägger mig med blött hår, hur trött jag än är, råkade somna en enda gång & då vankade jag upp kallsvettig & gick ner & duschade igen

3. nopprar ögonbrynen flera gånger på en dag, har fobi för tjocka & buskiga ögonbryn helt seriöst

4. jag sköter alltid om mina tånaglar & fötter HAHA jag vet de är cpigt, men har dom aldrig långa & dom är alltid målade, även under vintern'

5. jag går på toa minst varannan timme! & alla säger ''jag går aldrig på toa i skolan'', de har nog inte gått en enda dag utan att jag kissat i skolan helt seriöst, haha fräsht att veta, i knoooow!

6. jag pluggar ALLTID in låttexter på låtar jag tycker är bra & sen skryter jag om att jag kan vartenda ord nästa gång en person sätter på låten

7. jag måste alltid ha åtminstonde smsat några sms med mina närmsta vänner på en dag, för annars blir jag skit orolig att något hänt, om dom inte svarar ringer jag alltid & i värsta fall åker jag dit bara för att kolla om dom lever

8. jag lämnar ALDRIG huset med fula trosor på mig! antingen ska dom va söta eller sexiga HAHAH helt seriöst! aldrig kärring trosor, never..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0