19/5

okej ska va ärlig, har tappat blogglusten totalt, innan gillade jag verkligen att blogga & de bästa jag viste va när folk kom fram & sa ''jag älskar din blogg! läser den varje dag'' & de händer faktiskt mig ftf ibland men vet inte.. ska försöka blogga så mycke jag bara orkar & sen får jag la se om jag tappar intresset helt eller inte.
men iallafall min dag idag, först skola då sen hem & äta självklart! sen iväg till kyrkan & testa kåpa HAHA & nu hemma igen, smörjer in mina såriga ben! trevligt.. nä men skulle ju va ''smidig'' imorse & raka dom så där lite snabbt innan skolan TORRA BEN & omfg, hela benen är prickiga & när jag smörjer in dom svider de så jävla fucktup mycke att jag lipar som en bebis! inte kul.. inte kul.. (björn gustavsson paradoid)


kunde faktiskt inte brytt mig mindre om att bilden är ful & äcklig
iallafall så ser mina ben ut nu! & dom röda sakerna är inga finnar, de är fucking blodsaker & sår. P-A-I-N!!!


& bara för att jag sitter här & lipar av smärta så slänger jag in
jay sean - cry som jag btw älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0