hejsan hopsan :$

heej igen , inte haft så mkt tid att kunna blogga för har varit lite mkt att göra , men nu iaf :D
i fredags var jag med nicklas en liten stund på kvällen, tog lungt och lite så ^^ i lördags sov denise här , och vi va ju bara inne fast lika kul det (Y) typ film hela tiden , och mat såklart ! ;)
i söndags va vi typ hela dagen då med , sen skulle jag ut och springa , sprang 5 km och va helt död efter det, länge sen jag sprang så ute ;) och hård träning idag med , det är najs fast har så jävla mkt träningsvärk så det går inte , men skönt att ha det ibland (A) sen blodpudding nyss , finns inget godare efter träningar !!!
aja men uppdaterar nog mer snart , kommer nog ha mer tid :)
men nu tänkte jag stänga av datan och kolla tv eller något så byebye looses ;*
jingle bell rock /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0