denise här va

ska få elin skriva ett inlägg om sej sj efter detta ska fan få igång henne att blogga nu föihelvete är de dags lilla strumpan :* & a då ska jag berätta kort om mig sj & bloggen vi nyss skapat!
de kommer så klart bli mest oseriösa inlägg eftersom vi inte är speciellt seriösa av oss, men klart seriösa oxå. ska få elin att blogga lite oxå & de är inte lätt kan jag ju säga!!!!
men nu över till mej sj
jag är 14, fyller 15 nästa vecka på lördag, jag spelar volleyboll vilket jag just nu hatar HAHA & jag lyssnar på metal, hårdrock & sån skit! lite otippat men så äre iallafall! vad mer kan jag säga? att jag nyss råkade ta bort ALLA mina inlägg på min gamla blogg bevisar ju bara hur smart jag är ? & nu ska jag plugga! pusshej, keep it real /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0