UTMANAD AV AMANDA!

Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva sex sanningar om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker ni inte visste om mig:
* den 1 juli flyttar jag till lägenheterna vid cityfrisören!
* jag går aldrig i en thight tröja eftersom jag har fobi för min egna bebis mage. spelar ingen roll vem jag är med, inte ens elin & då är de fan illa ._.
* varje låt jag lyssnar på tänker jag alltid på någon speciell person :) aso då menar jag typ vänner & familj mest.
* om jag fick välja 2 personer i hela världen jag skulle ha sex med hade de varit:
 
* jag har en speciell sida som jag ser mkt bättre ut ifrån än den andra. om jag ska prata med någon vill jag alltid prata från sen sidan & tar ALLTID ego bilder ifrån den. ska lägga ut hur jävla stor skillnad de är egentligen!

& jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0