simpel fest sminkning

min insperationskälla:

varken mitt öga eller min sminking. så här är de, jag har suttit här & jobbat på sminkningen på bilden & när jag äntligen fått den klar med ett lyckat resultat ska jag ta kortet är de något som hänt med minneskortet till systemkameran  ._. fatta om jag är sur nu eller. så ska försöka få min digital kamera att funka så fort som möljigt så lägger jag ut mitt resultat :D 

min sminkningen är faktiskt ganska mycke annulunda. detta va bara min insperationskälla.

du behöver:
*guldigögonskugga
*vit
*mörkbrun
* & svart
*eyeliner
*mascara

jag gjorde ju inte på samma sätt som amanda så detta är beskrivningen till MIN.

först tog jag den guldiga ögonskuggan i mitten på ögonen sedan den svart & blandade med den mörkbruna längst ut på ögat & sen vita inners på ögat.
sean sotade jag ihop de så inte ''sträcken'' blev så tydliga.
tunnt sträck eyeliner
& ganska mycke fast ändå inte klumpande mascara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0