NÄSSPRAY

nässpray är beroende framkallande! nu ska jag berätta något som inte jätte många vet om mig, skäms lite för de faktiskt..
2008 va jag farligt beroende av nässpray, när man andvänder de hela tiden slutar ju de som tar bort slämmet i näsan funka så därför behöver man de ju mer & mer hela tiden, de är skit farligt, man tappar luktsinnet & så. men iallafall så va jag beroende i 8 månader tog de ca 15 gånger per dag & hade 5-6 nässprayer i min nattdugsbords-låda. gick inte ens till skolan utan att ha 2 i väskan. hade ont i näsan hela tiden för de är ju starkt som fan.

hur slutade jag? jo man fick ju ta mindre & mindre varje dag som går, tro mig de va svårare än man tror, lika svårt som sexberoende, alkolist, tobaksberoende. & mitt liktsinne är inte detsamma som innan.

iallafall så tror jag de är påväg tillbaka lite tar de 2 gånger om dagen nu på sistonde, den känslan av att inte kunna andas genom näsan är de värsta som finns för mig & de tar mitt bra humör ifrån mig & shit.. usch fyfan!


go & fuck your self -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0