min dag i text & bilder

okej....... vakna halv 12 av telefon samtal från evelinabajs! så fixa jag mig sen kom jag till henne vid halv 2 så stack vi till vmo först käka vi på kina resturang, myspys:D köpte VÄRLDENS mysigaste tröja, köpte en ring till läppen som jag letat efter i en månad nu, dock insåg jag att den va lite stor med de kan kvitta! sen mitt i allt fick jag för mig att pierca brosket i örat så då gjorde jag de! :D jag hade glömt hur fuckt up ont de faktiskt gör ._.


& ja, jag flagnar på näsan ._.

seeeeeeeeeeen skulle jag evelina & samson på fest i gnosjö men sekunden innan vi hoppar på bussen får evelina ett sms där de står att de inte blir ngn fest så vi 3 tar bussen till vmo igen & hälsar på eves kompis ''aquasi'' najsbajs! sen stack vi tillbaka till evelina så hämtade mamma mig & nu sitter jag här :) fett jävla lyckad dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0