im bored

vem av dina vänner:

har de finaste håret: hmm.. nicol,sandra & martina tror jag :)
har skönaste skrattet: HAHA lätt elins gubbskratt!
umgås du mest med: om jag bara får välja en äre ju elinknas
har du känt längst: evelinaälskling
vill du supa dig riktigt jävla stenfull med: vill inte bli stenfull, vad är meningen? man kommer ju inte ihåg de nästa dag ändå, jag kan faktiskt ha kul utan alkohol så det så!
skulle du dö för: evelina & elin.. inget illa menat till någon annan x'D men man brukar säga ''alla mina vänner'' tänk efter? nä, de skulle man inte.
skulle du vilja byta liv med: vet faktiskt inte.. alla har ju sina problem
skulle du vilja byta utseénde med: oj de är ganska många, evelina, martina, elin, nicco är de första, sen finns de ju säkert mer :O
har finaste klädstilen: amanda lekman & martina! sen har alla ju fina men inte sånt jag skulle ta på mig ba :)
har finaste ögonen: elin&evelina! fast gillar mest bruna så martina

jag ville ba säga att mina vänner är helt jävla awsome oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0