EUROPAS STÖRSTA BILDBOMB

okej drar kvällen/natten jävligt kortfattat.
*vi grilla korv & annat.
*vi rodde ut med josses båt (som jag och elin sen gjorde sönder) & så tog vi bilder jag & jag elin tog årets första nakendopp! lovley.
*vi gick till stugan, satte igång brasan, satt & snacka & åt oss feta på godis.
med andra ord, en jävligt mysig & skit rolig kväll/natt

&&& om vi ser glansiga ut i ansiktet på vissa bilder är de myggmedlet!









har en biljon bilder till som jag inte orkar lägga ut ._.
har så jävla fina bilder så de är sjukt men jag & elin är nakenfisar på dom & de vill jag inte gärna lägga ut i bloggen hehe!
vi är bäst tjejer! <3

xoxo denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0