DENISE HISSAR&DISSAR!

DISSAR!

HAHA vajert!

diss nummer 1. slitet hår. mitt blir slitet när som helst & kan inte klippa de nu mitt i flytten & allt. vill knappt ta i mitt hår när de är slitet, slitet hår är verkligen äckligt. jag har hellre kort (löshår) & friskt, än långt & slitet. usch fyfan för de.

diss nummer 2. alla mygg & knott. nu när jag äntligen fått bort alla finnar & skit från mitt face kommer dom & gör så de ser ut som jag har fucking ackne ._. blä!

diss nummer 3. folk (både killar & tjejer) med buskiga ögonbryn! bläää


HISSAR!


hiss nummer 1. nu när jag skriver detta vill jag inte att någon av mina ''gammla'' vänner ska ta åt sig. men jag vill hissa att jga hittat 3 nya vänner (martina, ebba & josse) som man kommit närmre & litar på & har skit kul med & så :) new friend is fun! hah

hiss nummer 2. att jag ska spendera hela dagen imon med mina underbara vänner :) de kommer troligen bli den sista ''heldagen'' med vänner nu på ett tag p.g.a flytten.

hiss nummer 3. att de inte ska regna på midsommar för en gångs skull :D

hiss nummer 4. att jag är blond, haha. min IQ har sjunkit med 40% :( nä men blondiner har fan roligare :D hihi

så jävla random de kan bli. nu ska jag krypa in i min nattsark HAHA & nana :)

& JAAA BILDERNA ÄR FÖR JÄVLA SNYGGA! naat

xoxo denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0