BILDBOMD :D

först alla bilder från fotbollsturneringen! vi kom sist, precis den platsen vi hoppats på, så vi va ju helnöjda :D & jag är fullt medveten om att jag ser förjävlig ut eftersom jag inte har smink i ansiktet & är röd som en tomat :D naaw

elin, nicco & jag <3

nicco & jag/cpögat

sen slog jag mig & elin trösta mig!

elin, jag, nicco, felicia & lindita, lovley väder!

elin,jag,nicco,felicia,lindita&richardo

samma!

richardo,nicco&jag blåsfisken

jag & fredrik :)

ser ni mig? haha

freddan&nicol, naw :)

sen stack jag, elin, nicol, nicco, brandon & freddan till gläntan & tog vårat första dopp, de va nice! sen joinade martina oss :)

brandon&freddan

nu vet ni nog vilka dom flästa är så, bara kolla bilderna!



biffen!



naw, lilla murre :)






avslutar med en skit ful men ändå cool bild!

sen stack alla hem utom jag & martina så vi umgicks med anderstorpsfolket & de va fett najs aso :D måste ba säga att de är en sån fet skillnad på folket där & i gvd.. men iallafall så ska vi tjejer dit idag igen & umgås med folk & så, de ska bli tjockt nice, bilder från de kommer imon :D keep it real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0