2 helt jävla awsome filmer!

först vill jag skriva om världens vackratse film jag någonsin sett (av författaren till ''the note book'' som också är skit fin för den delen)
iallafall så är de spelaren från mama mia & ''duke'' i she's the man filmen med den snygga magen! men till saken:
denna filmen va bra, rolig, spännande, sorlig men framför allt, så jävla vacker! guud som mina tårar rann & jag är inte direkt den känsliga typen.


5/5 toasters, full fart!

sen vill jag skriva om en skräckfilm! känner dock inte igen någon utan spelarna men de är skit samma. vill bara säga att den är oväntad! oväntade saker händer hela tiden & man sitter på spänn hela tiden, & en utan huvudrollerna är bara så jävla snygg! även om han är psyko hehe.. har ju en tendens att falla för psykfall så :D

4/5 toasters. tog bort en bara för slutet inte blev som jag ville :(


Kommentarer
Postat av: eellaaa

Tackar som fan :)



Sjukt bra filmer!

2010-06-15 @ 14:42:28
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0