tack & adjö för mig.

internett skapar bara en jävla massa skit så jag har bestämmt mig nu. jag lägger ner bloggandet en lååång tid! (måste gå in för flytten & skolan oxå så har inte ens tid) så känner jag just nu. om jag någon gång i livet skulle få för mig att blogga igen kommer jag reklamera den igen på bdb, msn,fb o.s.v.. men iallafall så ville jag bara säga tack till alla mina trogna bloggläsare & för all snälla kommentarer jag bruka få irl & på msn om hur rolig min blogg är att läsa. iallafall nu ska jag leva ut livet till max, ha en bra fortsättning alla :'

xoxo denise, en sista gång..


Kommentarer
Postat av: josephine

alltså fortsätt denise..

2010-07-08 @ 19:35:32
URL: http://josephineleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0