viste ni att .. ?

viste ni att..

*egentligen är jag otroligt smart, helt seriöst, jag är otroligt smart om jag bara vill de

* jag vet ALLT om ALLA tro mig, alla berättar ALLT för mig eftersom jag aldrig säger till någon & jag har väldigt fina vänner som litar på mig, vilket dom gör rätt i :)

*jag har magrutor? jag säger inte att jag har eropas smalaste mage man jag har magrutor helt seriöst, upp till bevis för er som inte tror mig ;)

*jag bryr mig aldrig vad folk tycker & tänker om mig för tro mig jag vet precis hur snacket går om mig, de är patetiskt som fan (((:

*jag har ganska bra temprament, om någon sviker elr sårar mig blir jag inte förbannad & slår på saker & skriker utan jag sätter mig i min säng, kramar en kudde hårt & blundar istället, naw lät helt gulligt

*jag är vig, men absolut inte smidig

*jag är skit duktig på att skriva dikter, vilket jag kommer få MINST vg+ i nu i svenskan eftersom vi jobbar med de just nu

*jag har aldrig haft ett långt seriöst förhållande & är inte intresserad av de heller för den delen

*jag har skit svårt för att bli kär men när jag väl blir de är jag verkligen kär

* om jag vore bisexuell skulle mina första val vara kenza & megan fox HAHA


naw, en nyvaken & osminkad liten denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0