(U)

jag låter tårarna rinna en sista gång så alla vet de.
jag vet att de jag gjorde va oförlåtligt, men jag viste inte..
jag vet att du hatar mig av hela ditt hjärta & aldrig mer vill se mig igen,
de värsta av allt är att jag förstår dig..
men fan.. jag saknar dig så jävla otroligt mycket..
inga frågor, personen vet sj att jag menar henne.
du kan hata mig hur mycket du vill, för jag kommer aldrig hata dig.
jag viste inte..
allt detta kommer rakt från mitt hjärta..
goahead, dampa på mig, säg eller skriv vad du vill, de förändrar inte hur jag känner,

man vet inte vad man har försen att man förlorat det.. de gör så jävla fucking cpe ont i mig när jag hör denna låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0