stress inlägg

har sjukt bråttom nu, som vanligt. ska till elin & sen till nicco & sen vänta på tina HAHA, fy fan avd pepp jag är för ikv :D vi ska grilla korv & marshmellows har jag bestämmt (a) kanske bloggar hos elin ikv annars kommer bilder & videoklipp imorgon efter borås med elin, ska shoppa skor & klänning till sigges, så är typ upptagen hela dagen idag & imon för de är nordic imon oxå, de är jag inte speciellt pepp till men har ju redan köpt biljett så why not lixom & nu stciker jag, later dudes! keep it real/ denise


nawh
& jag ville bara säga en sak! mitt liv är perfect jag har precis allt jag behöver för att vara lycklig
& lev med att jag stavar fel

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-16 @ 15:38:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0