STOR FET JÄVLA BILDBOMB

va nyss på fest i atorp, aso jag vill bara säga att ALLA ÄR FUCKING UNDERBARA DÄR <3<3<3 inget emot gvd & nej de gäller inte alla, men många, alla va helt söta mot mej & sjöng för mig klockan 12 blev helt jävla rörd helt seriöst, jag fattade inte hur många människor kunde va så kärleksfulla, gvd kan gå & fucking döööööööööö! atorp in my (L) i fkng love u guys! & nu kommer massa bilder, jag har typ inte tagit så många men folk hade kul med min kamera iaf märke jag & nu kommer fett jävla mkt bilder erat val om ni vill se eller inte ;-) fkng enjoy!

u put the hot in hotstuff babe

hallonsoda!!!!!!!! lite mer mmmmmm i livet!!!!!!

ser ut som en missbildad giraff naaaaaw

älskar dej obeskrivligt mycke älsklingen (L)




simply the best <3




sötisar!!

g's

30 % bestod av sånahära bilder på tjejer, försök att ta kort på bröst & rumpa & jo du jag vet vem de är HAHAHAHAHA

men iallafall så hade jag en underbar kväll & trodde jag skulle orka lägga ut mer bilder men nu vill jag bara sova & bli väckt av att familjen sjunger för mig *nöjd min* & detta va mitt första inlägg som byxmyndig wiiiiiihooooooo :D love u all!!!!! keep it real /


Kommentarer
Postat av: Vicci :D

anderstorp vill alltid ha denise här så du är alltid välkommen :D hade as kul igår och ofc att vi skulle sjunga för dig :D det är ju så en födelsedag ska vara :D puss på dig denise <3

2010-04-03 @ 15:45:49
URL: http://vicciii.blogg.se/
Postat av: Vicci :D

du är alltid välkommen hit denise :D anderstorp älskar dig :) hihi jag fick fkn ont i halsen efter vi sjungt ;/ <3

2010-04-03 @ 15:46:32
URL: http://vicciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0