shemale/tomboy

kalla de vad ni fucking vill, för jag ÄLSKAR DE! helt seriöst de har alltid funnits en killtjej i mig bara att jag aldrig vågat visa de, men guess what, i don't care what anybody says! byxorna är ju beställda, imon ska jag köpa tröjan men dock ska jag fundera på kepsen lite till



naw vilka ''shemales'' vi är :D men.. vi har bröst som visar att vi är kvinnor HAHA

kommer aldrig få men skulle gärna perca ögonbrynet oxå, fett sexigt & ja människor jag är seriös? de är så jävla snyggt så de är sjukt i mina ögon.


naw vad gulligt att ni gjort en låt till mig ;*

Kommentarer
Postat av: En ..typ ..:(

Du blev just en av mina nya förebilder ! Vill också gärna gå klädd så, men dels min Mamma gillar det inte hon tjatar jämt om att jag inte kan köpa direkt kill kläder ..men jag hade gärna haft sånt där i hela min garderob och haft ögonbryns piercing och häng på brallorna , helst wax brallor .

2012-06-04 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0