sheer up emo kid

okejokej bloggen, jag är på ganska bra humör nu faktiskt men fryser ;S vet inte vrf har gjort hela dagen. & btw idag va första dagen jag gått i kill kläder i skolan & jag säger bara en sak FY FAN VAD SKÖNT! aso jag menar inte typ för att jag hade mysbyxor, men de käns bara så jävla rätt på något sätt att göra de, jag älska verkligen de! & på fredag hämtar jag mina byxor :D:D:D fan vad najs aso!  & på lördag sticker jag & nicco till a6 & köper bara kill kläder :: & skor kankse, käns lite onödigt att köpa såna stora feta killskor när de snart är sommar & så. men nu ska jag faktiskt sova lite & sen träna & sen plugga, så skriver roligare senare :))) keep it real.

______________________________________________________

if i could do it all over i would say all the words that i left in my heart unspoken..


fick tipset om denna låten av nicco :)) & den funkar faktiskt, den får mig att må så mycke bättre, fan vilken grymm text, woord till sofijah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0