random frågor

har ju inte haft någon frågestund emn svarar lite på frågor jag brukar få random på msn & irl

1. är de ditt riktiga hår ? & om inte vart har du köpt de?
nej, jag har ju löslår som de flesta vet, & på www.rapunzel.nu clip on & off

2. är du svensk? eftersom du har bruna ögon?
jag är inte svensk jag är STOLT dansk & jag har ju färglinser www.fargadelinser.se (haha känner mej onatrulig just nu)

3. är du bra på att sjunga? har hört de
nja.. aso jag vet faktiskt inte, helt falskt kanske de inte låter? men jag älskar iaf att sjunga & jag hoppas att de låter lika bra som jag tycker att de gör i duschen iaf HAHA (a)

4. vad är din naturliga hårfärg?
hatar denna frågan för vet knappt sj, när jag va liten va de illorange, sen blond & på min ''utväxt'' just nu är den typ brun, helt varlig brun fast lite råttfärgad kanske, men mest brun.

5. bor du i mördarhuset?
haha oyes i do! 2004 är de faktiskt så att en dotter mördade sin mamma med hammare & nästan pappa,

6. är de inte läskigt att bo där?
absolut inte. skit mysigt faktiskt & fint me, haha skryter? men de är faktiskt jätte fint & inte läskigt alls.

7. vart jobbar du & vad tjänar du?
jag jobber på ett företag & mer behöver jag inte säga & jag tjänar 75 kronor i timmen.

8. *spärrar upp ögonen* vilken storlek har du på dina skor egentligen?
haha.. 39 till mitt försvar har elin större (A) HAHA ne skoja, men har skit breda fötter längstfram så har oftast för långa skor, eftersom jag har ungefär samma form på fötterna som kalle anka

9. herregud.. hur många syskon har du egentligen ? :S
HAHA i love this question för aldrig någon som fattar mitt svar! men så här äre: min mamma har 2 äldre, en bror & en syster. & hos pappa 2 småsyskon en bror & en syster. & min låtsas pappa har 3 barn, en syster & 2 bröder, men den ena brodern är oxå min kusin som jag känt hela livet. så min mamma är hans låtsas mamma & moster, got it ? HAHAHAHAHA känn er retarded :D
keep it real /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0