onödigt

okej sitter hos pappa nu kom nyss hem från nikolina :) & nu drar jag mig som fan för att plugga -.- vilket jag egentligen akut behöver men hinner med att köra lite tråkigt & random ''viste ni att?''

viste ni att.. jag har missbildat snea långfingrar

viste ni att.. jag borstar minst mitt hår vart 15onde minut

viste ni att.. den första sidan jag går till när jag startar datan är nikolinas blogg

viste ni att.. jag hatar att kyssa folk som nyss rökt

viste ni att.. till frukost idag åt jag knäckebröd & en halv chipspåse vilket jag har stor ångest över just nu

viste ni att.. jag älskar gvd på något sjukt jävla sätt

viste ni att.. om jag fick skulle jag vilja ta hål i ögonbrynet, tungan, under & över i läppen, metallface!

viste ni att.. jag tycker de är sexigt med emos, ska bli en blandning på emo & shemale efter sommarn'

& de här va tråkigt & ett onödigt inlägg, nog hem till mamma nu, träna & sen duscha & sen plugga & sen blogga haha keep it real


Kommentarer
Postat av: nikolina

HAHA OHYES! the famous bloggen NR1 (H)

2010-04-25 @ 23:40:22
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0