om 6 timmar ska jag upp

rubriken säger allt! & jag har nyss varit ute i gymmet & kört så jävla hårt att jag knappt kan stå på benen, jag va tvungen att trötta ut mig på något sätt för annars skulle jag bara legat hela natten & grubblat på de förflutna som aldrig kommer igen, fan vad emo jag är.. nu ska jag iag åtminstomde låtsas att jag är glad..
WIIHOOOO JAG SKA UPP OM 6 TIMMAR! GÖTET HÄR KOMMER DENISE NIELSEN & SÄTTER KLACKARNA I TAKET, FY FAAAN VAD ROLIGT!!!!!!!!!! JAG ÄR BÄÄÄST & PERFECT!!!!!!!!!! :D:D:D keep it real dudes! /

uppdatering med bilder kommer som sagt på söndag eller måndag!
& nu ska jag snacka telefon med ******* hoppas på att han kan få mig på bättre humör :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0