nya kategorier

nu har jag suttit ett par timmar & lagt till alla 200 inlägg i olika kategorier! oerhört duktigt av mig va? oyes. så ska bara skriva lite om vad de olika kategorierna kommer innehålla

helt random -
detta är den kategorien som kommer andvändas helt klart mest, eftersom jag nog är sveriges största randombloggare, kan skriva om ingenting från ingenstans

humor -
HAHA a ni fattar nog, detta kommer nog vara eran favotit kategori ;)

jingle bell rock/elin -
a, elins bloggar, hon bloggar ju typ en gång om året så de kommer nog va den minst andvända kategorin

minnen -
a, ni fattar nog? hoppas jag :|

min underbara vardag - där jag skriver om vad jag gjort under min vardag, ganska uppenbart

my music - min musik då alltså


things i do when im bored -
saker jag gör när jag känner för de eller helt enkelt inte har något bättre för mig, som innan satt jag & skrev en hel jävla historia från ingenstans som jag fick mycke beröm för hehehe ::


videobloggar -
ska börja videoblogga mer & då hamnar dom här då va!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0