niccos crib

shaaaaaaaaaaaaaa! sitter hos nikolina nu klockan 8 & 9 på morronen kollade nyss klart på ''dead silence'' så jävla äcklig så de inte är sant. & vi ska strax till a6 med niccos mamma & shoppa, yey us! okej sigges igår? vad ska man säga, de va faktiskt skit roligt tack vare tjejerna & lite annat folk, men mina fötter shit.. har aldrig haft så ont i hela mitt liv, bokstavligt, fy fan för klackar, varför kunde inte bara gud gjort mig ett par cm längre? aja men iallafall tur att man är tomboy så man slipper såna jävla skor :) & mina byxor kom igår men givetvis skulle dom vara för korta s måste beställa nya, men nu ska vi snart dra :))) keep it real


naw vad vi är fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0