my day 2day

okejokej, '''intressant'' fakta om min lilla dag idag! skolan, helt okej faktiskt. sen efter stack jag, elin & nicco till teamsportia & testade kläder till min & niccos nya stil som ni vet, sexigt! efter stack jag & nicco satte oss & snacka & chilla på dalen sen kom vi på att vi va sugna på pizza så vi stack & åt de, fy fan vad mätt jag blev säger jag bara ._. shit aso, sen 2 minuter & BOKSTAVLIGT 2 minuter senare sprang jag på volleybollen snacka om håll eller vad? sen stack vi hem & OMFG HAHAHAHAHAHAHA ''fuck u flintstone'' jag trodde seriöst att jag skulle fucking dö HAHAHAHHAHAAHA!!! bara nicco & elin som fattar :))))) & nu ska jag duscha & sen plugga röva av maj, så keep it real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0