me love

jag ska byta stil! fy fan vad snyggt de är med tjejer som är tomboys. jag ska sluta med mitt fucking löshår eller som nicco säger hästhår haha & halvera min sminkning, men jag ska ha tjejkläde bara att jag ska ha killbyxor, sjukt snyggt, ska beställa de i veckan nicco ska visa några bra sidor & sen är dom mina!


något i denna stilen, fast med rosa där bak, fan vad snyggt! & vet ni en sak? har jag något i ögat.....? NÄÄÄÄÄ så mkt bryr jag mig vad ni tycker :))))))

& tina ska bli brunett, fy fan vad najs :D

sjukt fint hår har denna flikka :) längst till vänster

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH VIKELN BILD :( !!

& TACK DENISE. SNART JÄVLA ÄR HÅRET TBX :Y

ILY §§§

2010-04-17 @ 17:52:56
URL: http://argjentinadanci.blogg.se/
Postat av: nikolina

jag tror fan med jag ska byta stil helt & hållet :O btw vems byxor på bild? :P

2010-04-18 @ 00:32:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0