life's a bitch

gaaaaaaah mitt öga!!!!!!!!!!!!!!! jag va ju bara såååå tvungen att trycka i mina linser i morse när mitt öga ftf svider men sen trycke jag i den & tänkte smarta jag ''aja de känns ju inte så farligt jag kan nog lida mig egenom de sista dagen i skolan idag & jag tar inte med linsvätska för då kommer jag ba ta ut dom & då kommer alla bli rädda för mina äckliga ögon'' men sen en timme i skolan rinner ögonen eller så lipade jag vet faktiskt inte hade så ont så kunde lika väl lipat & min näsa har varit illröd hela dagen & inte alls mått bra någonstans så ska försöka se om jag orkar vara på festen ikv hela kvällen för mår verkligen skit, haha fan vad positiv jag låter! men förutom att jag mår fucking skit mår jag skit bra :D pusshej! keep it real /

& nämde jag att jag mår skit ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0