korten på bordet

okejokej bloggen korten på bordet. kom på en rolig sak att skriva om mig sj som jag inte kände er & ni inte viste vem jag va, bara en liten crazy idé :)))
hej jag heter denise & jag är 15 år. jag har långt ljusbrunt hår, stora bruna ögon, fylliga läppar, bebis kinder. jag är ganska vältränad fast ändå mullig & kort. jag klär mig gärna i stora kläder, oftast killkläder eftersom jag aldrig varit speciellt kvinnlig av mig. jag skrattar alltid. jag menar de oftast. när jag har problem eller mår dåligt (vilket jag inte gör nu!) visar jag de aldrig på utsidan. mina närmasta vänner heter elin pettersson www.deniseochelin.blogg.se , tina danqi www.argjentinadaci.blogg.se , evelina sellén www.evelinasellen.blogg.se & nikolina curko www.nikolinacurko.blogg.se. min fritid spenderar jag på plugg, mina vänner, volleyboll & fester. jag hörs nog ganska mycke p.g.a mitt skratt men är inte uppmärksams kåt. jag har varit kär 2 gånger i hela mitt liv & jag blir de nästan aldrig, vilket är en bra sak.
jag är nog rätt ''vanlig'' smälter gärna in. inte geni i skolan men inte iv barn heller.
okej jag är ingn ängel, om jag inte gillar någon är jag inte rädd för att visa de haha eller om jag stör mig på någon kan jag säga de till den, men wattafukk om folk skämmer ut sig måste man la vara så gullig att säga de right? hehe. nä men nu ska jag ner i duschen & sen sätta mig & plugga ett par timmar, lovley! keep it real


om 2 dagar är domma älsklingarna mina!!!!!! naw vad sött av mig hihi


Kommentarer
Postat av: nikolina

HAHA uttråkad till max eller vad? :D loveu bästavän <33

2010-04-22 @ 16:47:08
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0