im so sorry..

de sista jag ville va att såra & förlora dig..
______________________________________________________________

& sorry till er för fucking sämst uppdatering hehe.. ska bättra mig (a) på lördag HEHEHEHE! nä okej ska va seriös nu.. imon ska jag till vmo med elin & nicco snabbt efter skolan & köpa lite behövande saker & sen ska jag göra en sak, fy fan vad najs :D bilder kommer på lördag eller imon på kvällen & sen nanar jag & elin hos nicco så då blir de säkert bilder & videoklipp som vanligt & nu ska jag plugga på om leona lewis för ska redovisa ''min musik'' imon & jag har valt Leona Lewis - Yesterday'' lyssna på den vackra låttexten så fattar ni varför tro mig..


'' jag kan inte fatta att du är borta från mitt liv.. väntar fortfarande på att du ska komma tillbaka.. de kan ta våran framtid, musiken vi aldrig spelade, de kan ta planerna vi hade planerat, de kan ta allt, men hur de än försöker kan de aldrig ta våran gårdag & de vi hade''
berörande, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0