im commin', commin' out!

i want the world 2 know, got 2 let it show! ther's a new me commin' out & i just have 2 live, & i just wanna give, im completly postivive!
nyss jobbat klart för detta lovet HÄÄRLIGT! & nu ska jag plugga, lite mindre härligt.. & sen volleyboll träning, de är myyckkkeeee härligt! & nu ska jag ladda in bilder från min systemkamera & om jag hitta några bra lägger jag upp dom här!



svaret på frågan ni tänker just nu är: jaaaaaaa, vi är efterblivna, we belive we can fly, oyes we do! HAHA de rimmade (a) /

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: på gina tricot :) finns i mörk jeans och ljus jeans :D

2010-04-07 @ 15:22:00
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0