i väntan på att bli trött

Jag har insett att min senaste kyss: va i torsdags ? haha vet inte vad jag ska säg, typ ingen kommentar haha..
Jag lyssnar på: 2 big 2 fit in here
Jag pratar: danska?
Jag tycker om: nya skor :D
Jag avskyr när folk: är omogna, inte på ett ''denise & elin'' sätt utan bara allmänt omogna
Min närmsta vän är: elin, evelina & tina
Min första vän hette: evelina
Jag tänder på: stringkallingar! grr
Den bästa känslan: typ, ny duschad?
Om jag va ett djur skulle jag vara: a monkey!
Jag kommer alltid att vara: kort :(
I sommras: va jag brun som fan
När jag vill tänka går jag: ingenstans?
Innan jag går och lägger mig: skrattar jag alltid, lovar xd
Just nu tänker jag på att: jag måste ut & springa 5 km imon! härligt
Imorgon är det: elins födelsedag
Jag vill verkligen: va brun
När jag borstar tänderna så: borstar jag noga?  xd
När jag lyssnar på musik: sjunger jag eller dansar :D
Nästa vecka: börjar plugget igen, hääääärliiiig eller vad säger ni ??? ;D
Jag saknar: nada, ziip, zero :) blicka framåt ist, eller jo.. faxe (L)
Jag säger ofta: haha, bokstavligt
Nu är det: en hääärliiigt underbar kväll/natt

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0