homeagain

festen va fett jävla nice alltså! :D & nu väntar jag på att en extra gullig person ska ring mig & så länge gör jag ett test jag hittade på dessies.se :-)

Ditt utseende:
Hårfärg? ljusbrun
Längd? 160 nästan iaf
Skostorlek? Storlek 39 :$ bigfot
Ålder? imon är jag 15!

Kärlek:
Har du kille just nu? nopp
Gillar du någon? nopp
Vem? nobody
Tillåter du din kille röra vid dig? Vad menas med det här..?
Överallt? (!?)
Har du haft sex? nej
Hur många har du haft sex med? 0
Har du haft många förhållanden? Inte alls många seriösa

Smak & stil:
Vad har du på dig? pajlettthights, rosa linne & någon slaks kofta xd (efter festen) 
Hur ser dina trosor ut? GULA spets
Har du någon BH? självklart ?
Hur ser den ut just nu? gul, med spänne där fram *intressant*
Hur beskriver du en fjortis? en osäker person som de är synd om
Hur beskriver du en pluggis? en som är smart & en sån jag gärna vill vara

Bad days:
Har du varit full? -
Har du däckat? nej
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du rökt? alla har la testat?
Har du snusat? testat
Har du gjort något olagligt? har vi la alla ?
Har du slagit någon ner till marken? haha m..

Yes/No:
Är du allergisk mot något? omogna människor
Tror du på gud? nej, han hade aldrig låtit världen bliva såhära
Har du en bästis? elin, tina & evelina
Är du vegitarian? nej, men äter sällan kött
Har du varit med om ett stort gräl? m

Antingen eller:
Mjölk/saft? mjölk
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hmm... Både och!
Cykla/gå? bror på
Öl/vin? inget av
Kanin/hare? Kanin.
 
för er som läst egenom hela.... ni har brist på liv precis som jag, keep it real /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0